Největší prohřešky webových stránek

Tím největším prohřeškem u podnikatelů i firem je nedostatečná informovanost, nedostatečná pozornost problémům a částečný „whataboutism“ vedoucích lidí, kteří třeba nemají tak velké znalosti v oblasti internetu anebo je to prostě nezajímá, protože to takhle „prostě vycházelo, proč by nemělo dál?“ Přitom stačí třeba důkladná seo optimalizace webu https://www.seolight.cz/ a je po problémech!
 SEO nápis rozmnožený a točící se ve víru svých kopií

  1. Pomalu se načítající webové stránky

Tohle najdete i u velkých hráčů na trhu – pomalé načítání dokáže odradit i toho nejzarytějšího spotřebitele a uživatele internetu od pokračování na webové stránce. Ten raději přepne zpátky na stránku vyhledávání a jde na další výsledek. Internetové vyhledávače si tohoto „bounce rate“ všimly a začaly vymáhat po svých uživatelích daleko rychlejší proces načítání. Pomalé stránky se následně umisťují na daleko nižší pozici.
 

  1. E-A-T

Expertize – authoritativeness – trustworthiness, česky „zkušenosti – autorita – důvěryhodnost“, je trojice pojmů, která markantně dokáže zasáhnout do hodnocení webové stránky. Nově internetové vyhledávače považují u webových stránek nejen technické parametry stránky a jak je pěkně zvládnuta, ale také považují obsah z hlediska zkušeností, důvěryhodnosti a autoritativnosti tvůrců obsahu. Takže pokud máte na webových stránkách článek od Tondy X nebo Anonym Karel, který píše o zdravotních benefitech čínské trávy v tobulkách za 5000 kč, dostanete pořádně přes uši. Pokud máte u článků v oblasti práva, zdravotnictví či péče o zdraví nebo třeba politiky uvedeného autora, který má x ocenění za svou práci, je odborník a ještě vážený ve společnosti, váš obsah vyletí ve sledovanosti nahoru.
 vstoupající nápis „SEO“ nad kolonkou vyhledávání

  1. Transparentnost

Spousta stránek mlží, tají nebo jednoduše nemá uvedené důležité informace na webových stránkách či jsou neúplné. To u internetových vyhledávačů již neprojde – takže uvést na stránce „O nás“ – jména, tituly, pozice, tel. čísla, adresu firmy, tel. firmy či jiné kontaktní údaje, kde lze firmu či osobu najít, jaká je otevírací doba a kdy je otevřeno atd. Čím více informací spotřebitelům dáte, tím více jich dáte i vyhledávači a ten si vás bude o to více cenit.