Odpověď na předešlou otázku je víceméně snadná. Už jste viděli v televizi reklamu s CGI od nějaké malé a zastrčené firmy, která tak tak dává dohromady peníze na výplatu svým zaměstnancům? Aha? Tak vidíte. Ty nejdražší firmy mají také nejdražší reklamy. To ovšem neznamená, že malá firmu nemůže mít spoustu reklam. Sice nebudou v televizi, ale mohou být všude. A nezaberou moc místa.

Jsou to reklamní předměty. Mohou být jakékoli a mohou být v podstatě kdekoli.

Firma, která je dokáže vyrobit je jedna z nejlepších u nás a při takové zakázce ji zajímají hlavně rozměry a kam ji chce zadavatel dát. Na tužky se totiž musí udělat podlouhlého tvaru, na obaly od pamlsků zase spíše kratší. Na trička, na tašky a jinde se pak dávají rozměry víceméně klasické.

malá reklama

Tak zvaná mini reklama se může dát na zapalovače stejně jako krabičky od sirek. Oblíbeným umístěním jsou také kolečka do nákupních vozíků, nebo okrasná kolečka ke klíčům. Tam se většinou nechává natisknout či jinak dát z jedné strany název firmy a z druhé kontakty. Ale může to být i jinak.

Tohle všechno jsou reklamní předměty, které se snadnou přinesou až někam do zahraničí, což jen tak reklama v televizi nedokáže. Není-li ovšem vysílána přes satelit.

Název firmy se také dává na kšiltovky, na bundy, na celé teplákové soupravy a kdo ví kde ještě.

Když se na to podíváme podrobněji, může se stát reklamní předmět vlastně cokoli o menší ploše, či středně velké ploše. Ty velké jsou spíše výjimkou a asi by se nedaly nazvat reklamním předmětem, i když fakticky by to byla pravda. Je balón, ten velký a s košem předmět? Je. Takže vidíte. Ano i na něj se dává reklama, protože částečně zaplatí cenu za let.

reklamní balón

Takže vidíme, že fantazii se meze nekladou a ve své podstatě nemají hranice. Firmě, či komukoli, kdo si dá reklamní předměty vyrobit určitě zvednou společnosti věhlas a přivedou i zákazníky.