Tichá nebo ozvučená

Už jste zažila obojí a musíte říct, že mezi tím, jestli je kulturní akce tichá či doprovozená koncerty na pódiu je obrovský rozdíl. Jistě, na první pohled to vypadá, že na to, aby pořadatel kulturní akci ozvučil, potřebuje nemalé peníze. Všechno něco stojí a v tomto případě potřebuje navíc objednat pódium, zvukaře i se vším nezbytným vybavením včetně diesel agregátu kvůli přísunu elektřiny a ještě zajistit program a s ním přirozeně i účinkující na pódiu, což není žádná legrace. Zkrátka, smysluplně ozvučit takovou akci stojí nemálo úsilí i peněz navíc, ale vyplatí se to.

Rozdíl je v návštěvnosti

Každý trochu ostřílený organizátor totiž moc dobře ví, že dobře ozvučená akce s kvalitně sestavenou skladbou interpretů na pódiu přiláká mnohokrát více návštěvníků a s nimi samozřejmě přijdou i peníze. Peníze pro prodejce a stánkaře i všechny ostatní drobné podnikatele, kteří se na akci podílejí. A organizátor díky tomu získá nemalý věhlas, a jakmile je jeho akce zavedená, může si na ni dovolit zvát hvězdy zvučnějších jmen i objednávat zajímavější placené atrakce.

makronky-728x90-1430290262.png
Tichá nebo ozvučená
Ohodnoťte příspěvek