Mitsubishi ASX MY2020

Na první pohled má úplně přepracovaný předek, který je hranatější a celkově působí robustněji. Kompletně je přepracovaná maska chladiče, přední kapota. Dostala nová LED světla s perfektní svítivostí, pouze směrovky zůstaly žárovkové. Zezadu potěší designově schované koncovky výfuku.
Dálnice s krajinou
Interiér
Velikost zavazadlového prostoru se zvýšila na 406 až 475 litrů. Co se interiéru týče i ten doznal patrných změn, jednoznačně je mnohem lépe odhlučněný. Kabina nabízí vysoký posed na předních, ale i zadních sedadlech, kde je dostatek místa jak na nohy, tak na hlavu. Ve předu nás potěší volant podšitý kůží a vkusně vyvedené ovládače klimatizace. Dotykový osmi palcový multimediální displej, který disponuje nejen navigací, ale také sledováním spotřeby a různých údajů o autě. Novinkou je možnost zrcadlení telefonů, a to jak Iphonů tak i těch androidových. Plusem je rozhodně i asistent sledování vybočení z jízdního pruhu nebo sledování mrtvého úhlu.
Krajina s polní cestou
Motor s označením MIVEC 2,0 4WD
Disponuje benzínovým čtyřválcem o 110 kW s kroutícím momentem 195 Nm o otáčkách 4200 za minutu. Nová verze nabízí více dynamiky, rychlé reakce akcelerátoru, kdy převodovka aktivně spolupracuje s pedálem. Při automatické převodovce zbytečně nepodřazuje. Díky novému atmosférickému motoru s variabilním časováním sacích ventilů nebylo třeba použití filtru pevných částic, ten je tak díky tomu mnohem efektivnější a úspornější. Dokáže dosáhnout maximální rychlosti 190 km/hod a zrychlení z 0 na 100 km/hod zvládá za 12,2 vteřiny. Kombinovaná spotřeba hovoří o 6,4 až 8 litrech na 100 km.
Jízdní vlastnosti
Do nabídky se vrací odolný podvozek ve verzi 4×4, který je vhodný pro terénní vyjížďky, kdy si sám reguluje kolik kroutícího momentu přenese dozadu. Nabízí dva módy, první na blátivé a mokré cesty a druhý pro ty zasněžené. Je tak naprosto spolehlivý, ale pouze do té doby, dokud se dvě kola nedostanou do vzduchu s tím si elektronika už bohužel poradit neumí. V kombinaci se skvělou motorizací a designovou změnou ho nelze jinak než doporučit jak na delší přesuny, tak i do horších terénních podmínek.